Măsuri de încurajare a livrărilor de mâncare la domiciliu
Măsuri de încurajare a livrărilor de mâncare la domiciliu

În acest moment, se estimează că 3 din 10 angajați români lucrează de acasă. În acest context, marii operatori din industria livrărilor la domiciliu au anunțat măsuri noi prin care să susțină industria ospitalității – pe de o parte prin încurajarea clienților să comande mâncare acasă, iar pe de alta prin încurajarea restaurantelor să își livreze produsele la distanță.

Pe lângă opțiunea de livrare prin curierii parteneri Glovo, acum restaurantele pot alege să fie prezente în aplicație și să livreze cu proprii angajați. Odată ce devin parte din Marketplace, restaurantele au libertatea de a alege zonele în care să fie vizibile, taxele de livrare asociate valorii comenzilor sau distanțelor, meniul, programul și alte facilități astfel încât să se muleze modelului lor de business. Platforma oferă rapoarte despre cele mai vândute produse și cele mai populare intervale pentru cei care comandă. 

“Considerăm că în această perioadă cele mai importante lucruri sunt colaborarea și sprijinul reciproc cu restaurantele, iar Glovo oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri din HoReCa îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România, pentru publicația Horeca Insight.

Platforma UBER EATS a oferit și ea măsuri în sprijinul celor care au rămas doar cu opțiunea livrării.

  • Fără taxă de activare
  • Cu sprijin intern pentru a putea lansa serviciul de livrare în 48 de ore
  • Cu posibilitatea de a deservi clienții care doar comandă prin aplicație, dar ridică singuri comanda din restaurant 

Măsuri de încurajare a livrărilor de mâncare la domiciliu

De partea cealaltă, utilizatorii UBER EATS sunt încurajați să comande cu eliminarea taxei de livrare și cu opținea livrării fără contact direct cu livratorul.

„Vom implementa o serie de inițiative prin care vom continua să sprijinim restaurantele partenere, dedicate în special business-urilor mici, care își țin bucătăriile deschise pentru a-și oferi serviciile utilizatorilor din toate orașele în care suntem prezenți în România”, a declarat Ioana Ilie, Country Lead Uber Eats România, pentru publicația Forbes.

Opțiunea livrării fără contact a fost adăugată și de Foodpanda în cea mai nouă versiune a aplicației. Utilizatorii care plătesc cu cardul atunci când dau comanda pot bifa această opțiune în pagina de Checkout, urmând ca livratorul să lase comanda la ușă, după ce își anunță sosirea la telefon.

„Încurajăm tot mai mult clienții să efectueze plata comenzilor online cu cardul, ca măsură de siguranță. Prin noua funcționalitate introdusă astăzi în aplicație, le oferim utilizatorilor care fac plata electronic posibilitatea automată de livrare fără contact cu livratorul, fără a mai introduce de fiecare dată în aplicație instrucțiunile privind modul în care vor să li se livreze comenzile. Vom continua să luăm toate măsurile de siguranță necesare și să le oferim clienților noștri noi opțiuni în contextul evenimentelor legate de răspândirea noului coronavirus, pentru a evita orice posibil risc atât pentru ei, cât și pentru livratorii noștri”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România, citată de Horeca Insight.

Aceeași variantă este oferită de TAKEAWAY.com la nivelul întregii Europe.

 

 

Reprezentanții aplicațiilor continuă să exploreze moduri prin care să susțină jucătorii din industria ospitalității și să își adapteze businessul. Pe măsură ce apar măsuri noi, le anunțăm ca parte din seria #professionaltalk prin care Dr. Oetker Professional își oferă susținerea industriei ospitalității.

Descoperă și alte materiale publicate pe această temă aici.

 

Resurse: Money Buzz, Horeca Insight, Forbes.

Reinventarea afacerilor din industria ospitalităţii în 2020

Măsurile de distanțare și restricțiile care s-au modificat de pe o zi pe alta i-au făcut pe managerii și antreprenorii din industria ospitalității să se adapteze din mers, să dea dovadă de ingeniozitate și solidaritate fără precedent și să folosească toate resursele de optimism pe care le au.

citeşte mai mult
10 măsuri pentru protejarea personalului şi a clienţilor din restaurante

În acest moment, majoritatea operatorilor din industria ospitalității au luat deja o serie de măsuri de limitare a răspândirii coronavirusului. Prezentăm, însă, aici, o listă cuprinzătoare de idei pentru cei care vor să facă tot posibilul pentru a-și proteja clienții și personalul. 

citeşte mai mult
Design de distanţare – cum vor arăta restaurantele de acum încolo

Fiecare criză mondială de sănătate, cum au fost cele provocate de holeră, tifos sau gripă, a avut un impact de scurtă sau de lungă durată în felul în care arată restaurantele. Proprietarii care pot anticipa ce schimbări merită o investiție de viitor și ce tendințe sunt doar de moment vor avea cel mai mult de câștigat.

citeşte mai mult