Reinventarea afacerilor din industria ospitalităţii în 2020
Reinventarea afacerilor din industria ospitalităţii în 2020

Măsurile de distanțare și restricțiile care s-au modificat de pe o zi pe alta i-au făcut pe managerii și antreprenorii din industria ospitalității să se adapteze din mers, să dea dovadă de ingeniozitate și solidaritate fără precedent și să folosească toate resursele de optimism pe care le au.

Dincolo de nevoia de a-și proteja afacerea, s-au gândit cum să își protejeze angajații, clienții și, cum ne arată un exemplu recent, chiar și concurenții.

La 9 luni de la debutul pandemiei, trecem în revistă câteva dintre schimbările prin care a trecut HoReCa în eforturile de a se adapta noului context.

 

Reinventarea afacerilor din industria ospitalităţii în 2020

 

#1 Schimbări la locație

Deși prioritatea într-o criză e diminuarea costurilor, localurile au fost nevoite să facă totuși investiții în modificări care să sporească siguranța. Au distanțat mesele, au dotat localurile cu dezinfectant, spirt, geluri de curățare sau măști, uneori au oferit tacâmuri și meniuri de unică folosinţă și au plasat stickere pe podea care să indice traseul sigur de urmat spre diverse încăperi.

 

Love, coastele de porc de la noi din meniu sunt acum și mai multe și le servim cu salată coleslaw, cartofi prăjiți și...

Posted by The Trumpets on Tuesday, 25 August 2020

Masca nu poate ascunde amabilitatea servirii, cum ne demonstrează localul The Trumpets

 

Pentru că “nevoia te învață”, acum au găsit soluții creative prin care să prelungească vara și să țină deschise terasele chiar și în sezonul rece. Personalul primește haine groase, iar mesele sunt dotate cu încălzitoare, umbrele, corturi și pături.

Suntem echipati sa facem fata unei veri prelungite la frig. #iarnaastastamafara Va prezentam colectia toamna-iarna in Gradina Modelier. Multumim, Ruvix, ai facut niste veste superbe echipei noastre. ????

Posted by MODELiER on Wednesday, 4 November 2020

Grădina Modelier rămâne deschisă și în sezonul rece

 

 

EXPIRAT CELSIUS° Iarna asta spunem NU hibernării și fixăm termometrele pe vreme de terasă. Te așteptăm la locul știut...

Posted by Expirat on Monday, 2 November 2020

Echipa Expirat lansează programul Celsius pentru o iarnă cu căldură, nu temperatură

 

 

Diseară, la Early Weekend, avem răsfăț la grătar și căldură în terasă. Can’t wait! Open doors @ 18:00 #expirat #halelecarol #expiratcelsius #ontheterrace #expiratlacald

Posted by Expirat on Thursday, 5 November 2020

Cu foc la fiecare masă, încă se mai poate sta pe șezlong

 

 

Se intuneca mai devreme, aprindem semineele! Tu ce faci diseara? #flipflop #bistroteca #dacia139 #terasaincalzita #????

Posted by FlipFlop on Monday, 26 October 2020

Flip Flop aprinde șeminee lângă fiecare masă și plusează cu vin fiert

 

Hotelurile și pensiunile au luat și ele măsuri speciale de igienizare a camerelor și a spațiilor comune, astfel încât vizitatorii să se simtă în siguranță pe parcursul sejurului.

 

#2 Accelerarea procesului de digitalizare

Pentru multe afaceri din HoReCa, 2020 a fost anul în care au livrat mâncare pentru prima oară, fie prin resurse proprii, fie prin aderarea la o platformă de delivery. Pentru a diminua contactul cu banii cash, au introdus plata cu cardul sau cu telefonul, iar unii au plasat QR code-uri cu varianta online a meniului.

 

15 Octombrie este, oficial, ziua națională a comerțului electronic! Cu thaliadelivery.ro ați făcut cunoștință în urmă...

Posted by Restaurant Thalia on Thursday, 15 October 2020

Restaurantul Thalia sărbătorește ziua comerțului electronic printr-o ofertă specială

 

Noutăți pe www.thaliadelivery.ro! Acum poți comanda în avans preparatele tale preferate de la Restaurantele Thalia!...

Posted by Restaurant Thalia on Wednesday, 4 November 2020

La câteva luni de la lansarea opțiunii de livrare, îmbunătățește deja procesul prin pre-comenzi

 

#3 Optimizarea meniurilor

O sursă de reducere a costurilor și de adaptare la realitățile livrărilor la domiciliu a fost simplificarea meniurilor. Managerii și antreprenorii au analizat mai atent ingredientele cumpărate și gestiunea stocurilor și au încercat diverse metode de standardizare, care să reducă timpii și costurile de preparare. În plus, au venit cu propuneri în întâmpinarea clienților care au ales să nu se deplaseze la locație.

 

Dragii nostri, zilele urmatoare vom lucra doar pe comenzi. Pana ne vom revedea in #brezoianu35 sau pe la...

Posted by Tartelicious on Sunday, 15 March 2020

Tartăria Tartelicious a lansat pachetul special de brunch #stauacasa

 

#4 Comunicarea măsurilor către public

În contextul anxietății generale cauzate de contextul pandemic, nu a fost suficient să fie luate măsuri pentru sporirea siguranței, ci a fost necesară și comunicarea lor clară către public. Prin intermediul platformelor de socializare pe care au cont, restaurantele, barurile, cafenelele, pensiunile și hotelurile și-au anunțat clienții și potențialii clienți despre tot ce fac pentru a-și ține publicul protejat.

 

Cum se schimbă treburile la Moșie odată cu noile reglementări? Pe scurt, nefiind în București, nu se aplică alte...

Posted by Mosia Corbeanca on Tuesday, 20 October 2020

Moșia Corbeanca anunță clienții la ce să se aștepte pentru următoarea vizită

 

#5 Colaborare și caritate

Managerii, antreprenorii și angajații din domeniul ospitalității au ales să fie uniți în această perioadă de încercare și să se sprijine reciproc. Au participat împreună la protestul organizat de HORA, dar s-au și recomandat unii pe alții, urmând exemplul pozitiv setat de lanțul Burger King.  

 

Ne alaturam si noi protestului organizat de HORA:...

Posted by FlipFlop on Wednesday, 19 August 2020

Bistroteca Flip Flop a luat pauză pentru protestul HORA

 

 

Ne alăturăm și noi în felul nostru mesajului pe care l-au pornit cei de la Burger King UK și vă îndemnăm să comandați și...

Posted by Burger Van on Wednesday, 4 November 2020

Inițiativa a fost apreciată și preluată de localuri românești mici care s-au susținut în toată această perioadă

 

 

din seria "supraviețuiască capra vecinului", comandăm și noi de la locuri dragi, pe care le admirăm, care ne inspiră și...

Posted by Balls. on Thursday, 5 November 2020

Chiftelăria Balls a pus îndemnul de a cumpăra de la alt restaurant chiar pe ambalaje

 

Industria ospitalității nu s-a gândit doar la propriile nevoi, ci și la alte segmente vulnerabile care merită susținere: medici din linia întâi, copii și vârstnici. Mai multe companii au dat dovadă de empatie și au acordat sprijin gratuit. Câteva dintre inițiative sunt astăzi recunoscute prin nominalizări la Romanian Hospitality Awards, unde premiul e ales prin votul publicului.

 

 

Dragi prieteni, Proiectul nostru #cafeapentruspitale este nominalizat la Romanian Hospitality Awards in categoria...

Posted by Beans&Dots on Friday, 2 October 2020

Beans&Dots anunță rezultatele inițiativei #cafeapentruspitale, una dintre nominalizate

 

Acest articol face parte din seria #professionaltalk, prin care Dr. Oetker Professional își arată sprijinul față de colegii din industrie punând la dispoziție toate resursele de comunicare disponibile pentru a oferi informații pertinente și utile. Pentru alte exemple, urmăriți materialele din secțiunea dedicată: https://www.oetker-professional.ro/professionaltalk

 

Resurse: TrendsHBR, Business Days, HotNews.

10 măsuri pentru protejarea personalului şi a clienţilor din restaurante

În acest moment, majoritatea operatorilor din industria ospitalității au luat deja o serie de măsuri de limitare a răspândirii coronavirusului. Prezentăm, însă, aici, o listă cuprinzătoare de idei pentru cei care vor să facă tot posibilul pentru a-și proteja clienții și personalul. 

citeşte mai mult
Design de distanţare – cum vor arăta restaurantele de acum încolo

Fiecare criză mondială de sănătate, cum au fost cele provocate de holeră, tifos sau gripă, a avut un impact de scurtă sau de lungă durată în felul în care arată restaurantele. Proprietarii care pot anticipa ce schimbări merită o investiție de viitor și ce tendințe sunt doar de moment vor avea cel mai mult de câștigat.

citeşte mai mult
Cum se redeschide industria ospitalităţii în alte ţări

După două luni în care industria ospitalității a fost pusă pe pauză în contextul pandemiei, se încearcă o redeschidere treptată, cât mai responsabilă, a restaurantelor, cafenelelor, hotelurilor, precum și a muzeelor, parcurilor și școlilo​r.

citeşte mai mult