Află ce preferințe au milenialii și caută moduri prin care să fii pe măsura așteptărilor lor.
UNICITATE ȘI DIVERTISMENT
Pentru această generație, ieșitul în oraș nu înseamnă doar o mâncare reușită sau o ambianță plăcută, ci o experiență unică. Vor ca a doua zi să aibă ceva interesant de povestit. De aceea, au devenit populare barurile și restaurantele care oferă divertisment cu o doză sănătoasă de competitivitate – de la simple seri de trivia până la cea mai nouă modă din Canada și Statele Unite: aruncatul cu toporul, ca la țintar.
OPORTUNITĂȚI DE SOCIALIZARE
Când aleg unde să iasă, cei din generația milenială preferă locurile care încurajează conversația. Aici contează inclusiv dispunerea meselor – cât mai mari și apropiate, nu separeuri aflate la distanță. De asemenea, unii consideră că muzica live din restaurante inhibă discuțiile, preferând locurile în care muzica e doar ceva subtil în fundal.
CONECTARE LA TEHNOLOGIE
Așa cum ei sunt mereu la curent cu tehnologia, au pretenția ca și locurile în care merg să fie la fel de conectate. Oricând ai opțiunea, alege versiunea digitală – ia în considerare meniurile vizualizate pe tablete și opțiunea de a putea rezerva mese online, neintermediat de vorbitul la telefon. De asemenea, asigură-te că localul tău e ofertant când vine vorba de creat conținut interesant pentru profilurile lor de socializare. Ar avea ce pune pe Instagram? Asigură-te că răspunsul este mereu da.

COMODITATE
Accesul la internet le-a dat milenialilor posibilitatea de a realiza o mulțime de acțiuni fără să se deplaseze vreun metru. Față de alte generații, au o apetență clară pentru comenzile date online și livrările la birou sau acasă. Dacă vrei să fie clienții tăi, asigură-te că nu trebuie să facă eforturi inutile și pune-te la dispoziția lor.
RESURSE LOCALE
O altă trăsătură a milenialilor este importanța acordată problemelor sociale și de mediu. Sunt atenți nu doar la calitatea mâncărurilor, ci și la sursa ingredientelor, care e bine să fie locală – și pentru a diminua poluarea dată de transport, dar și pentru a susține producătorii din zona lor. Acordă importanță crescută inclusiv modului de preparare, motiv pentru care au început să crească în popularitate preparatele artizanale – bere, pâine, brânză etc.
SENSIBILITATE LA PREȚURI
Pentru că e o generație care a prins criza financiară chiar în momentul primelor angajări, tinerii mileniali au o sensibilitate pentru reduceri și gratuități. De dragul unui preț mai mic, sunt chiar dispuși să accepte mici compromisuri – de exemplu, ar alege o porție mai mică la un preț avantajos în locul portiilor mari preferate de părinții lor.
Cum ține cont restaurantul tău de schimburile de generații? Care este strategia ta pentru a te adapta cerințelor acestora?
Resurse: