Angajații Domino’s Pizza din Oregon au remarcat că unul dintre clienții lor cei mai fideli nu mai comandase nimic de 11 zile. După ce acesta nu a răspuns nici la telefon, aceștia au decis să meargă un pas mai departe și vadă dacă totul este în regulă pornind personal spre adresa lui de livrare. Au bătut la ușă și nu au primit niciun răspuns, deși în casă erau aprinse lumina și televizorul. Îngrijorați, au sunat la salvare, iar medicii au găsit clientul căzut și i-au acordat îngrijirile medicale necesare.

Nu toate cazurile sunt însă pe viață și pe moarte. Un exemplu recent și amuzant vine din California, unde un angajat a salvat de la pierzanie o pizza fierbinte și delicioasă care aluneca periculos din cuptorul de sus. Reflexele rapide ale chelnerului au fost surprinse de camerele de filmat și au adunat 7.5 milioane de vizualizări. Deși a suferit un pic de la arsuri, Cristian Valadez a ajuns invitat în emisiunea lui Jimmy Kimmel, unde a fost recunoscut ca “erou național” și a primit un sceptru și o zi dedicată care să îi recunoască meritele.
Tot în zona de entertainment, un angajat a transformat așteptarea lungă de la drive-thru într-un real spectacol. Cel care juca rolul mascotei de la Chick-Fil-A și-a arătat talentul la dans într-un clip care a atras 14 milioane de vizualizări doar pe Twitter, plus atenție de la publicații online și televiziune. Mesajul ales de clientul care l-a filmat? “Serviciul de la Chick-Fil-A e inegalabil”.
Chick-Fil-A’s service is unmatched. pic.twitter.com/K7WyAWuJfq
— Everything Georgia (@GAFollowers) 9 March 2016
Un moment emoționant a fost surprins într-un McDonald’s din Chicago. La ora de vârf, la coada enormă s-a așezat un client în scaun cu rotile, care părea că suferă de paraplegie. După ce a dat comanda, i-a cerut angajatului să îl ajute să mănânce. Acesta a ales să închidă imediat casa și să se ducă în spate. După câteva minute, s-a întors echipat cu mănuși, s-a dus la masa clientului și a început să taie preparatele în bucățele mici și ușor de apucat. O altă clientă a publicat o fotografie cu momentul și a povestit întâmplarea, atrăgând simpatia internetului.
Însă nu doar clienții pot avea parte de gesturi de bunătate. Angajații de la restaurantul Cheddar din Texas au jucat rolul Zânei Surprizelor și și-au surprins colega de tură cu un bilet de avion spre Hawaii – locul în care rămăsese familia ei, pe care nu mai reușise să o viziteze de șase ani. Momentul în care ii este dezvăluită surpriza a fost publicat online și a atras share-uri de la mii de utilizatori și atenție de la presa locală.
Și nu toți clienții vin pe 2 picioare. Ultimul nostru exemplu este de la un restaurant din San Diego, unde într-o zi s-a așezat nonșalant la masă un leu de mare înfometat. Bucătarul șef a fotografiat momentul adorabil, apoi a chemat o echipă de salvatori care să ajute animalul să își recapete forțele și să se întoarcă cu bine în mare.

Iată cum pot fi cuceriți clienții dincolo de preparate gustoase și servicii impecabile. Știți vreun exemplu local care ar merita să apară pe listă?
Resurse: Business Insider, Mashable, NY Times.