Uite câteva moduri prin care să le oferi clienților ceva demn de povestit acasă despre vizita la localul tău.
PREGĂTIRE LA VEDERE. Clienții sunt mai impresionați de mâncărurile sau cocktailurile savurate atunci când au posibilitatea de a le vedea în timpul preparării. Poți pune un geam transparent între restaurant și bucătărie sau poți aduce un barman care face spectacol din preparatul băuturilor. Bonus: mai multă încredere din partea clienților.
ARTIȘTI LOCALI. Poți crea experiențe noi în restaurantul tău și încuraja artiștii locali în același timp. Invită să se desfășoare la tine cântăreți, pictori, poeți, magicieni, comedianți – poți face alegerea în funcție de specificul restaurantului tău.
SĂPTĂMÂNI CU SPECIFIC. Poți prelua modelul supermarketurilor pentru a stabili tematici care le dau clienților motive noi să te reviziteze. Inspirația poate veni de oriunde – un anumit preparat (săptămâna clătitelor), o zonă anume (săptămâna grecească) sau un subiect de interes pe moment (săptămâna festivalurilor de muzică).
JOCURI. Poate ai deja o cameră de joacă pentru copii, dar asta nu înseamnă că nu le poți da și adulților ocazia să se joace. În funcție de spațiul disponibil și de ambianța restaurantului tău, ai de ales între boardgames, console, jocuri mecanice sau chiar jocuri de grup. Cum ar suna Seara de Trivia?
CABINĂ FOTO. Foarte populare la nunți și alte evenimente, cabinele foto își pot găsi locul și în restaurante. Poți personaliza fundalul cu logo-ul restaurantului tău și chiar cu câteva mesaje inspirate de specificul localului. Așa, le oferi și clienților o amintire de la o ieșire memorabilă, și îți crești și vizibilitatea în rândul potențialilor clienți.
Ce ți se pare mai ușor de aplicat din lista cu sugestii de aici? Și ce alte idei crezi că ar avea succes în România?
Surse