Măsuri de încurajare a livrărilor de mâncare la domiciliu
Măsuri de încurajare a livrărilor de mâncare la domiciliu

În acest moment, se estimează că 3 din 10 angajați români lucrează de acasă. În acest context, marii operatori din industria livrărilor la domiciliu au anunțat măsuri noi prin care să susțină industria ospitalității – pe de o parte prin încurajarea clienților să comande mâncare acasă, iar pe de alta prin încurajarea restaurantelor să își livreze produsele la distanță.

Pe lângă opțiunea de livrare prin curierii parteneri Glovo, acum restaurantele pot alege să fie prezente în aplicație și să livreze cu proprii angajați. Odată ce devin parte din Marketplace, restaurantele au libertatea de a alege zonele în care să fie vizibile, taxele de livrare asociate valorii comenzilor sau distanțelor, meniul, programul și alte facilități astfel încât să se muleze modelului lor de business. Platforma oferă rapoarte despre cele mai vândute produse și cele mai populare intervale pentru cei care comandă. 

“Considerăm că în această perioadă cele mai importante lucruri sunt colaborarea și sprijinul reciproc cu restaurantele, iar Glovo oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri din HoReCa îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România, pentru publicația Horeca Insight.

Platforma UBER EATS a oferit și ea măsuri în sprijinul celor care au rămas doar cu opțiunea livrării.

  • Fără taxă de activare
  • Cu sprijin intern pentru a putea lansa serviciul de livrare în 48 de ore
  • Cu posibilitatea de a deservi clienții care doar comandă prin aplicație, dar ridică singuri comanda din restaurant 

Măsuri de încurajare a livrărilor de mâncare la domiciliu

De partea cealaltă, utilizatorii UBER EATS sunt încurajați să comande cu eliminarea taxei de livrare și cu opținea livrării fără contact direct cu livratorul.

„Vom implementa o serie de inițiative prin care vom continua să sprijinim restaurantele partenere, dedicate în special business-urilor mici, care își țin bucătăriile deschise pentru a-și oferi serviciile utilizatorilor din toate orașele în care suntem prezenți în România”, a declarat Ioana Ilie, Country Lead Uber Eats România, pentru publicația Forbes.

Opțiunea livrării fără contact a fost adăugată și de Foodpanda în cea mai nouă versiune a aplicației. Utilizatorii care plătesc cu cardul atunci când dau comanda pot bifa această opțiune în pagina de Checkout, urmând ca livratorul să lase comanda la ușă, după ce își anunță sosirea la telefon.

„Încurajăm tot mai mult clienții să efectueze plata comenzilor online cu cardul, ca măsură de siguranță. Prin noua funcționalitate introdusă astăzi în aplicație, le oferim utilizatorilor care fac plata electronic posibilitatea automată de livrare fără contact cu livratorul, fără a mai introduce de fiecare dată în aplicație instrucțiunile privind modul în care vor să li se livreze comenzile. Vom continua să luăm toate măsurile de siguranță necesare și să le oferim clienților noștri noi opțiuni în contextul evenimentelor legate de răspândirea noului coronavirus, pentru a evita orice posibil risc atât pentru ei, cât și pentru livratorii noștri”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România, citată de Horeca Insight.

Aceeași variantă este oferită de TAKEAWAY.com la nivelul întregii Europe.

 

 

Reprezentanții aplicațiilor continuă să exploreze moduri prin care să susțină jucătorii din industria ospitalității și să își adapteze businessul. Pe măsură ce apar măsuri noi, le anunțăm ca parte din seria #professionaltalk prin care Dr. Oetker Professional își oferă susținerea industriei ospitalității.

Descoperă și alte materiale publicate pe această temă aici.

 

Resurse: Money Buzz, Horeca Insight, Forbes.

Professional Talks by Dr. Oetker, episodul 13: Daniel Ion

Professional Talks by Dr. Oetker, episodul 13: Daniel Ion – despre cum prietenul brutarului este recele, maiaua mereu vie, care crește în timp, odată cu spațiul în care invitatul nostru de astăzi activează, despre chimie și multe alte povești de viață din și despre brutării.  

Professional Talks by Dr. Oetker a ajuns deja la episodul 13, iar alături de gazda noastră de tradiție, Chef Cezar Munteanu îl avem, ca oaspete, pe Daniel Ion, artisan baker, efervescent vorbitor, pasionat, plin de entuziasm, ce ne poartă în culisele brutăriei și ale chimiei care „dospește” cele mai savuroase produse.

Daniel Ion ne poartă într-o poveste despre pâinea care trebuie să îți recâștige respectul, despre mâinile care fac pâinea, aparatură, climă, mediu, chimie și mult har.

Professional Talks by Dr. Oetker este podcast-ul care aduce expertiza profesioniștilor din Horeca în fața publicului larg și tratează teme importante pentru toți cei care activează în industria ospitalității. Prin aceste dialoguri, punctăm noutățile din domeniu și aducem pe ecrane viziuni care se pot transforma atât în inspirație, cât și în soluții concrete.  

Urmărește colecția de episoade aici.

citeşte mai mult
Professional Talks by Dr. Oetker, episodul 12: Constantin Ghimpu

Professional Talks by Dr. Oetker, episodul 12: Chef Constantin Ghimpu, povestea care începe cu un copil care a muncit mult, șansa de a lucra cu un chef francez și creșterea sănătoasă în HoReCa.

Professional Talks by Dr. Oetker a ajuns deja la episodul 12, iar alături de gazda noastră de tradiție, Chef Cezar Munteanu îl avem, ca oaspete, pe Chef Constantin Ghimpu, un foarte cald și direct vorbitor, ce ne poartă în culisele bucătăriilor, proiectelor și atmosferei din HoReCa românească și nu numai.

Chef Constantin Ghimpu ne poartă într-o poveste care a început, conform spuselor sale, de când era un copil ce muncea foarte mult și continuă cu șansa de a lucra cu un chef francez, care i-a adus influențe pozitive în carieră.

De părere că fiecare om dintr-o bucătărie este un caracter diferit și trebuie gestionat ca atare, dar și cu mentalitatea sănătoasă că dacă un loc crește, cresc și oamenii din echipă, Constantin Ghimpu ne face un curs rapid despre ce înseamnă realitatea, dar și cum arată creșterea sănătoasă în HoReCa.

Professional Talks by Dr. Oetker este podcast-ul care aduce expertiza profesioniștilor din Horeca în fața publicului larg și tratează teme importante pentru toți cei care activează în industria ospitalității. Prin aceste dialoguri, punctăm noutățile din domeniu și aducem pe ecrane viziuni care se pot transforma atât în inspirație, cât și în soluții concrete.  

Urmărește colecția de episoade aici.

citeşte mai mult
Professional Talks by Dr. Oetker, episodul 11: Michael Passarelli, despre startul în bucătărie cu un nume greu, pasiune, atenţie şi gusturi

Professional Talks by Dr. Oetker ajunge la episodul 11, iar alături de Chef Cezar Munteanu îl avem, ca oaspete, pe Michael Passarelli, om ce poartă un nume greu în industria ospitalității, care ne povestește cum a pornit, alături de tatăl său, de la spălatul vaselor, și a ajuns la proiecte ample și consultanță de valoare în HoReCa.

Michael și Cezar au un dialog deschis, fără perdea, despre carieră, greutăți, inspirație și multă disciplină - inclusiv a cifrelor.

Professional Talks by Dr. Oetker este podcast-ul care aduce expertiza profesioniștilor din Horeca în fața publicului larg și tratează teme importante pentru toți cei care activează în industria ospitalității. Prin aceste dialoguri, punctăm noutățile din domeniu și aducem pe ecrane viziuni care se pot transforma atât în inspirație, cât și în soluții concrete.  

Urmărește colecția de episoade aici.

citeşte mai mult
Obține o ofertă personalizată

Alătură-te comunității Dr. Oetker Professional!

Trimitem lunar rețete și inspirație pentru profesioniștii industriei HORECA.

Abonare la newsletter