Reinventarea afacerilor din industria ospitalităţii în 2020
Reinventarea afacerilor din industria ospitalităţii în 2020

Măsurile de distanțare și restricțiile care s-au modificat de pe o zi pe alta i-au făcut pe managerii și antreprenorii din industria ospitalității să se adapteze din mers, să dea dovadă de ingeniozitate și solidaritate fără precedent și să folosească toate resursele de optimism pe care le au.

Dincolo de nevoia de a-și proteja afacerea, s-au gândit cum să își protejeze angajații, clienții și, cum ne arată un exemplu recent, chiar și concurenții.

La 9 luni de la debutul pandemiei, trecem în revistă câteva dintre schimbările prin care a trecut HoReCa în eforturile de a se adapta noului context.

 

Reinventarea afacerilor din industria ospitalităţii în 2020

 

#1 Schimbări la locație

Deși prioritatea într-o criză e diminuarea costurilor, localurile au fost nevoite să facă totuși investiții în modificări care să sporească siguranța. Au distanțat mesele, au dotat localurile cu dezinfectant, spirt, geluri de curățare sau măști, uneori au oferit tacâmuri și meniuri de unică folosinţă și au plasat stickere pe podea care să indice traseul sigur de urmat spre diverse încăperi.

 

Love, coastele de porc de la noi din meniu sunt acum și mai multe și le servim cu salată coleslaw, cartofi prăjiți și...

Posted by The Trumpets on Tuesday, 25 August 2020

Masca nu poate ascunde amabilitatea servirii, cum ne demonstrează localul The Trumpets

 

Pentru că “nevoia te învață”, acum au găsit soluții creative prin care să prelungească vara și să țină deschise terasele chiar și în sezonul rece. Personalul primește haine groase, iar mesele sunt dotate cu încălzitoare, umbrele, corturi și pături.

Suntem echipati sa facem fata unei veri prelungite la frig. #iarnaastastamafara Va prezentam colectia toamna-iarna in Gradina Modelier. Multumim, Ruvix, ai facut niste veste superbe echipei noastre. ????

Posted by MODELiER on Wednesday, 4 November 2020

Grădina Modelier rămâne deschisă și în sezonul rece

 

 

EXPIRAT CELSIUS° Iarna asta spunem NU hibernării și fixăm termometrele pe vreme de terasă. Te așteptăm la locul știut...

Posted by Expirat on Monday, 2 November 2020

Echipa Expirat lansează programul Celsius pentru o iarnă cu căldură, nu temperatură

 

 

Diseară, la Early Weekend, avem răsfăț la grătar și căldură în terasă. Can’t wait! Open doors @ 18:00 #expirat #halelecarol #expiratcelsius #ontheterrace #expiratlacald

Posted by Expirat on Thursday, 5 November 2020

Cu foc la fiecare masă, încă se mai poate sta pe șezlong

 

 

Se intuneca mai devreme, aprindem semineele! Tu ce faci diseara? #flipflop #bistroteca #dacia139 #terasaincalzita #????

Posted by FlipFlop on Monday, 26 October 2020

Flip Flop aprinde șeminee lângă fiecare masă și plusează cu vin fiert

 

Hotelurile și pensiunile au luat și ele măsuri speciale de igienizare a camerelor și a spațiilor comune, astfel încât vizitatorii să se simtă în siguranță pe parcursul sejurului.

 

#2 Accelerarea procesului de digitalizare

Pentru multe afaceri din HoReCa, 2020 a fost anul în care au livrat mâncare pentru prima oară, fie prin resurse proprii, fie prin aderarea la o platformă de delivery. Pentru a diminua contactul cu banii cash, au introdus plata cu cardul sau cu telefonul, iar unii au plasat QR code-uri cu varianta online a meniului.

 

15 Octombrie este, oficial, ziua națională a comerțului electronic! Cu thaliadelivery.ro ați făcut cunoștință în urmă...

Posted by Restaurant Thalia on Thursday, 15 October 2020

Restaurantul Thalia sărbătorește ziua comerțului electronic printr-o ofertă specială

 

Noutăți pe www.thaliadelivery.ro! Acum poți comanda în avans preparatele tale preferate de la Restaurantele Thalia!...

Posted by Restaurant Thalia on Wednesday, 4 November 2020

La câteva luni de la lansarea opțiunii de livrare, îmbunătățește deja procesul prin pre-comenzi

 

#3 Optimizarea meniurilor

O sursă de reducere a costurilor și de adaptare la realitățile livrărilor la domiciliu a fost simplificarea meniurilor. Managerii și antreprenorii au analizat mai atent ingredientele cumpărate și gestiunea stocurilor și au încercat diverse metode de standardizare, care să reducă timpii și costurile de preparare. În plus, au venit cu propuneri în întâmpinarea clienților care au ales să nu se deplaseze la locație.

 

Dragii nostri, zilele urmatoare vom lucra doar pe comenzi. Pana ne vom revedea in #brezoianu35 sau pe la...

Posted by Tartelicious on Sunday, 15 March 2020

Tartăria Tartelicious a lansat pachetul special de brunch #stauacasa

 

#4 Comunicarea măsurilor către public

În contextul anxietății generale cauzate de contextul pandemic, nu a fost suficient să fie luate măsuri pentru sporirea siguranței, ci a fost necesară și comunicarea lor clară către public. Prin intermediul platformelor de socializare pe care au cont, restaurantele, barurile, cafenelele, pensiunile și hotelurile și-au anunțat clienții și potențialii clienți despre tot ce fac pentru a-și ține publicul protejat.

 

Cum se schimbă treburile la Moșie odată cu noile reglementări? Pe scurt, nefiind în București, nu se aplică alte...

Posted by Mosia Corbeanca on Tuesday, 20 October 2020

Moșia Corbeanca anunță clienții la ce să se aștepte pentru următoarea vizită

 

#5 Colaborare și caritate

Managerii, antreprenorii și angajații din domeniul ospitalității au ales să fie uniți în această perioadă de încercare și să se sprijine reciproc. Au participat împreună la protestul organizat de HORA, dar s-au și recomandat unii pe alții, urmând exemplul pozitiv setat de lanțul Burger King.  

 

Ne alaturam si noi protestului organizat de HORA:...

Posted by FlipFlop on Wednesday, 19 August 2020

Bistroteca Flip Flop a luat pauză pentru protestul HORA

 

 

Ne alăturăm și noi în felul nostru mesajului pe care l-au pornit cei de la Burger King UK și vă îndemnăm să comandați și...

Posted by Burger Van on Wednesday, 4 November 2020

Inițiativa a fost apreciată și preluată de localuri românești mici care s-au susținut în toată această perioadă

 

 

din seria "supraviețuiască capra vecinului", comandăm și noi de la locuri dragi, pe care le admirăm, care ne inspiră și...

Posted by Balls. on Thursday, 5 November 2020

Chiftelăria Balls a pus îndemnul de a cumpăra de la alt restaurant chiar pe ambalaje

 

Industria ospitalității nu s-a gândit doar la propriile nevoi, ci și la alte segmente vulnerabile care merită susținere: medici din linia întâi, copii și vârstnici. Mai multe companii au dat dovadă de empatie și au acordat sprijin gratuit. Câteva dintre inițiative sunt astăzi recunoscute prin nominalizări la Romanian Hospitality Awards, unde premiul e ales prin votul publicului.

 

 

Dragi prieteni, Proiectul nostru #cafeapentruspitale este nominalizat la Romanian Hospitality Awards in categoria...

Posted by Beans&Dots on Friday, 2 October 2020

Beans&Dots anunță rezultatele inițiativei #cafeapentruspitale, una dintre nominalizate

 

Acest articol face parte din seria #professionaltalk, prin care Dr. Oetker Professional își arată sprijinul față de colegii din industrie punând la dispoziție toate resursele de comunicare disponibile pentru a oferi informații pertinente și utile. Pentru alte exemple, urmăriți materialele din secțiunea dedicată: https://www.oetker-professional.ro/professionaltalk

 

Resurse: TrendsHBR, Business Days, HotNews.

Professional Talks by Dr. Oetker, episodul 13: Daniel Ion

Professional Talks by Dr. Oetker, episodul 13: Daniel Ion – despre cum prietenul brutarului este recele, maiaua mereu vie, care crește în timp, odată cu spațiul în care invitatul nostru de astăzi activează, despre chimie și multe alte povești de viață din și despre brutării.  

Professional Talks by Dr. Oetker a ajuns deja la episodul 13, iar alături de gazda noastră de tradiție, Chef Cezar Munteanu îl avem, ca oaspete, pe Daniel Ion, artisan baker, efervescent vorbitor, pasionat, plin de entuziasm, ce ne poartă în culisele brutăriei și ale chimiei care „dospește” cele mai savuroase produse.

Daniel Ion ne poartă într-o poveste despre pâinea care trebuie să îți recâștige respectul, despre mâinile care fac pâinea, aparatură, climă, mediu, chimie și mult har.

Professional Talks by Dr. Oetker este podcast-ul care aduce expertiza profesioniștilor din Horeca în fața publicului larg și tratează teme importante pentru toți cei care activează în industria ospitalității. Prin aceste dialoguri, punctăm noutățile din domeniu și aducem pe ecrane viziuni care se pot transforma atât în inspirație, cât și în soluții concrete.  

Urmărește colecția de episoade aici.

citeşte mai mult
Professional Talks by Dr. Oetker, episodul 12: Constantin Ghimpu

Professional Talks by Dr. Oetker, episodul 12: Chef Constantin Ghimpu, povestea care începe cu un copil care a muncit mult, șansa de a lucra cu un chef francez și creșterea sănătoasă în HoReCa.

Professional Talks by Dr. Oetker a ajuns deja la episodul 12, iar alături de gazda noastră de tradiție, Chef Cezar Munteanu îl avem, ca oaspete, pe Chef Constantin Ghimpu, un foarte cald și direct vorbitor, ce ne poartă în culisele bucătăriilor, proiectelor și atmosferei din HoReCa românească și nu numai.

Chef Constantin Ghimpu ne poartă într-o poveste care a început, conform spuselor sale, de când era un copil ce muncea foarte mult și continuă cu șansa de a lucra cu un chef francez, care i-a adus influențe pozitive în carieră.

De părere că fiecare om dintr-o bucătărie este un caracter diferit și trebuie gestionat ca atare, dar și cu mentalitatea sănătoasă că dacă un loc crește, cresc și oamenii din echipă, Constantin Ghimpu ne face un curs rapid despre ce înseamnă realitatea, dar și cum arată creșterea sănătoasă în HoReCa.

Professional Talks by Dr. Oetker este podcast-ul care aduce expertiza profesioniștilor din Horeca în fața publicului larg și tratează teme importante pentru toți cei care activează în industria ospitalității. Prin aceste dialoguri, punctăm noutățile din domeniu și aducem pe ecrane viziuni care se pot transforma atât în inspirație, cât și în soluții concrete.  

Urmărește colecția de episoade aici.

citeşte mai mult
Professional Talks by Dr. Oetker, episodul 11: Michael Passarelli, despre startul în bucătărie cu un nume greu, pasiune, atenţie şi gusturi

Professional Talks by Dr. Oetker ajunge la episodul 11, iar alături de Chef Cezar Munteanu îl avem, ca oaspete, pe Michael Passarelli, om ce poartă un nume greu în industria ospitalității, care ne povestește cum a pornit, alături de tatăl său, de la spălatul vaselor, și a ajuns la proiecte ample și consultanță de valoare în HoReCa.

Michael și Cezar au un dialog deschis, fără perdea, despre carieră, greutăți, inspirație și multă disciplină - inclusiv a cifrelor.

Professional Talks by Dr. Oetker este podcast-ul care aduce expertiza profesioniștilor din Horeca în fața publicului larg și tratează teme importante pentru toți cei care activează în industria ospitalității. Prin aceste dialoguri, punctăm noutățile din domeniu și aducem pe ecrane viziuni care se pot transforma atât în inspirație, cât și în soluții concrete.  

Urmărește colecția de episoade aici.

citeşte mai mult
Obține o ofertă personalizată

Alătură-te comunității Dr. Oetker Professional!

Trimitem lunar rețete și inspirație pentru profesioniștii industriei HORECA.

Abonare la newsletter